فرمانده  ناحیه  مقاومت  بسیج  سپاه زابل در رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان  زابل  گفت: در تاریخ  پر شکوه ایران اسلامی  پنجم آذرماه روزی  است که در خاطر دلدادگان  ایران اسلامی  ماندگار  شد چرا که با فرمان تاریخی امام  مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست‌میلیونی شکل گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۸۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی در ادامه تصریح  کرد: ایثارگری‌های فرزندان شایسته و وارسته ملت بزرگ ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و اخلاص بسیجیان بی‌ادعا که دوشادوش دیگر نیروهای رزمنده توانستند حماسه هشت سال دفاع مقدس را رقم بزنند.

وی در ادامه افزود: امروز بسیج  مستضعفان  با بهره‌گیری  از رهنمودهای  عمیق  و دقیق  رهبر  معظم  انقلاب  و باتکیه‌بر تجارب ارزنده  و گران‌سنگ دفاع  مقدس  به یکی از زبده‌ترین، مردمی‌ترین و انقلابی‌ترین تشکل‌های  مردمی جهان تبدیل شده است که نقش و الگوی بسیاری از کشورهای منطقه  است.

فرمانده ناحیه  مقاومت  بسیج  زابل خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفان به‌عنوان یک مجموعه ارزشی در کنار همه دلسوزان انقلاب همچنان مدافع آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه شهدای گران‌قدر هستند که امروزه زدودن غبار  محرومیت  از چهره  ایران  اسلامی  نشانگر این تشکل بزرگ مردمی و انقلابی برای نقش‌آفرینی در عرصه دفاع از نظام و خدمت به مردم می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار